x

نسخه جدید فتوشاپ 2024

بازدید: 825 یکشنبه 28 آبان 1402

نسخه جدید فتوشاپ 2024

Adobe Photoshop بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. فتوشاپ سی‌سی (CC) یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده‌ها تفاوت مهم با نسخه‌های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس‌های ادوبی وجود دارد. دراین نرم افزار امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.
ورژن جدید دانلود فتوشاپ دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا دانلود فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم دانلود فتوشاپ، قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است.

همانطور که می دانید ذخیره سازی پروژه های حجیم Adobe Photoshop کمی زمانبر بود و باعث می شد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد. ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده می تواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. با انتشار آپدیت عظیم شرکت Adobe برای دانلود فتوشاپ تحت عنوان Adobe Photoshop CC 2021، ویژگی های متعدد بسیار زیادی به نرم افزار اضافه شده است. برای مشاهده ی لیست کامل این ویژگی ها به همراه توضیح کامل درباره ی هرکدام، با دانلودها همراه باشید.
=============================================================================
راهنمای نصب:
  لطفا لینک‌های دانلود را در لیست دانلود نرم افزار دانلود منیجر قرار دهید تا در صورت بروزرسانی لینک‌ها، از طرف شما اشتباهی در دانلود صورت نگیرد.
راهنمای استفاده از فایل های سایت که بصورت چند پارت میباشند، کنار لینک دانلود قرار داده شده است.
برای خارج کردن فایل از حالت فشرده، نرم افزار Winrar را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید، در غیر اینصورت فایل از حالت فشرده خارج نخواهد شد.
برای اجرای ورژن 2021 به بعد، پردازنده باید از SSE 4.2 پشتیبانی کند. CPU-Z را نصب و در تب اول قسمت Instructions را بررسی کنید.
در صورت عدم امکان ایجاد پروژه جدید، بعد از اجرای نرم افزار کلید ترکیبی ctrl+k را بزنید. تیک گزینه Auto show the Home Screen را بردارید و تیک گزینه Use Legacy New Document Interface را بزنید، از نرم افزار خارج شوید و مجدد نرم افزار را اجرا کنید.
برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، فایل اجرایی نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید. ( در صورت عدم استفاده از Firefly AI )
از تاریخ 17 شهریور 1402 هوش مصنوعی به روی نسخه‌های کرک شده از کار افتاده و تنها در اکانت‌های قانونی در دسترس است. برای استفاده 14 روزه رایگان از هوش مصنوعی میتونید به تب آموزش نصب،کرک و فارسی نویسی مراجعه کنید.
در ورژن 25 فتوشاپ، هوش مصنوعی به صورت پیش فرض در نرم افزار موجود است و نیازی به نصب جداگانه نیست.
برای استفاده آنلاین و رایگان از هوش مصنوعی، میتونید به سایت firefly.adobe.com مراجعه و با هر اکانت، تعداد دفعات محدودی (حدود 25 بار) از سایت استفاده کنید.

  • نام فایل: Adobe Photoshop.2024. v25.1.0.120. x64
  • محتویات: نسخه 64 بیتی فتوشاپ 2024
  • تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آبان 1402
  • حجم فایل: 3.44GB

نظرات
هدایت سلطانی زرندی: 1402/09/01 - 09:49

سلام وقت شما به خیر
پارت سوم دوباره پارت اول را برای دانلود آماده میکند
اماکن دارد پیگیری کنید و لینک دانلود پارت سوم را اصلاح کنید

ممنون از شما

علی یگانه: 1402/09/01 - 09:53

سلام
اصلاح شد