x

پکیج آموزش کامل مباحث سه بعدی فتوشاپ

پکیج ویژه سه بعدی + فلش 16 گیگ
1٬500٬000 تومان
افزودن به سبد خرید

پیشنهادی شگفت انگیز برای طراحان سه بعدی!

به مناسبت سه سالگی گرافیک و خلاقیت...

توانمندی های سه بعدی فتوشاپ توانمندی جدیدی برای این نرم افزار محسوب می شود و شاید خیلی از ما با دیدی که از گذشته نسبت به فتوشاپ داریم اصلا فتوشاپ را یک نرم افزار 3D ندانیم و به آن توجه نکرده باشیم ولی این قابلیت در فتوشاپ وجود دارد و می توان با کمک خلاقیت کارهای جالب و زیبایی را ایجاد کرد.

پکیجی با عنوان مباحث 3D در فتوشاپ توسط آقای بهمن رئوفی به سفارش مجموعه گرافیک و خلاقیت تهیه و تدوین شده است که به کاربری بخش سه بعدی فتوشاپ می پردازد که در سال های اخیر قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است. 

در این پکیج صرفاً به مباحث سه بعدی فتوشاپ پرداخته شده است. گرچه برنامه فتوشاپ قابل قیاس با نرم افزارهای تخصصی این حوزه همچون C4D یا 3D max نیست اما ویژگی بسیار مثبتی که کار با نرم افزار فتوشاپ دارد این است که قابلیت های سه بعدی و دو بعدی را همزمان با هم خواهید داشت. نکته مثبت بعدی، استفاده آسان از این برنامه در مباحث سه بعدی هست که به شما اجازه می دهد به راحتی خلاقیت خود را به کار بگیرید.

این پکیج در 3 فصل تهیه و تدوین شده است که در فصل اول به آموزش روش های مدلسازی در دنیای سه بعدی فتوشاپ می پردازیم و نکات مربوط به این موارد به صورت کامل بررسی می شود.

تصویر  پکیج آموزش مباحث 3D فتوشاپ

جهت مشاهده تصاویر و جزئیات کامل پکیج ها روی تصاویر کلیک کنید

پکیج اول از 6 ویدئو تشکیل شده بود که در آن مباحث مدل سازی در دنیای سه بعدی فتوشاپ به صورت کامل و مفصل مورد بررسی قرار گرفت در پکیج دوم در ادامه مباحث قبلی بحث متریال را باهم به صورت کامل و مفصل بررسی میکنیم.

تصویر  پکیج آموزش مباحث 3D فتوشاپ (بخش دوم)

جهت مشاهده تصاویر و جزئیات کامل پکیج ها روی تصاویر کلیک کنید

در ادامه مباحث قبلی و در پکیج پایانی آموزش مباحث سه بعدی فتوشاپ در پکیج سوم و آخر که شامل 5 ویدئو می باشد قصد داریم مباحث باقی مانده این آموزش را  در مورد نورپردازی و ... باهم بررسی کنیم.

تصویر  پکیج آموزش مباحث 3D فتوشاپ (بخش سوم)

جهت مشاهده تصاویر و جزئیات کامل پکیج ها روی تصاویر کلیک کنید

موارد دیگر این پکیج(به ارزش75 هزار تومان) :

  • یک فصل کامل آموزش مبحث سه بعدی فتوشاپ از سایت دیجیتال توتورز(2 ساعت و 10 دقیقه)
  • مدل های سه بعدی جهت تمرین و یادگیری بهتر

  • مزیت های این پکیج ویژه!

 این  پکیج کامل ترین پکیج های آموزشی در زمینه مباحث سه بعدی فتوشاپ هستش  و همه ی دوستانی که این آموزش هارو دریافت کردند رضایت کامل داشتند.

آپدیت رایگان!

مجموعه آموزشی گرافیک و خلاقیت همواره در حال تولید آموزش های جدید هستش،دوستانی که این پکیج ویژه رو دریافت میکنند به مدت 6 ماه از آموزش های بعدی مربوط به این پکیج  که در سایت ما منتشر میشه به صورت رایگان استفاده میکنند و نیاز به پرداخت هزینه مجدد نیست.

پشتیبانی آنلاین

در صورتی که بعد از دریافت پکیج و یا حین کار کردن مشکلی یا سوالی داشتین میتونین از طریق تلگرام یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید و ما در اولین فرصت پاسخگو شما عزیزان هستیم.ضمنا بعد از خرید لینک گروه پرسش و پاسخ مختص این پکیج برای شما در تلگرام ارسال می شود.

ضمانت بازگشت وجه!

در صورتی که بعد از خرید از کیفیت و سطح آموزش ها ما ناراضی باشید تا مدت 7 روز کل مبلغ پرداختی به حساب شما برگشت داده می شود.

هدیه ویژه!

اطلاعات این پکیج بر روی یک فلش 16 گیگ برای شما ارسال میشه که فلش هدیه ما به شما عزیزان هستش.

فلش مارک سیلیکون پاور و دارای گارانتی متین(مادام العمر) هستش.

************************

در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید

09388127858

************************

ارتباط در تلگرام (Ali_Yegane@)

************************

تیم گرافیک و خلاقیت در این سال ها با تلاش بی وقفه خود، حرفه ای شدن شما طراحان گرافیک رو تضمین می کنه. برای آشنایی بیشتر با ما، به صفحه اول وب سایت مجموعه ما مراجعه کنید.

 

جهت دیدن دموی توضیحات این پکیج آموزشی و آشنایی با کیفیت و سطح آموزش ها از لینک  پایین استفاده کنید



خلاصه اطلاعات پکیج آموزشی:

  • عنوان: پکیج آموزش کامل مباحث سه بعدی فتوشاپ
  • مدرس: بهمن رئوفی
  • زمان آموزش: 9 ساعت آموزش حرفه ای فتوشاپ
  • محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی
  • زبان آموزش: فارسی
  • حجم: 8 گیگ
  • کیفیت ویدئو‌ها: Full HD

برچسب‌ها:

Bundle FP

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید