x

آموزش تکنیک های فتومونتاژ

در فتوشاپ

بازدید: 9259 سه‌شنبه 30 دی 1399
فتوشاپ

آموزش فتومونتاژ حرفه ای در فتوشاپ

یکی از تکنیک های کاربردی فتوشاپ فتومونتاژ تصاویر می باشد که هنری بسیار کاربردی در طراحی پوستر ها و کاورهای موزیک ویدئو، اقلام تبلیغاتی و تجاری و ...می باشد،در آموزش های فتومونتاژ از ترکیب عکس های مختلف یک تصویر جدید ساخته می شود و آموزش های فتومونتاژ به ما کمک می کند تا با تکنیک های مختلف فتوشاپ و استفاده صحیح از ابزارهای فتوشاپ و کاربرد صحیح هرکدام از آنها آشنا شویم.

فتومونتاژ صمد قربان زاده

فتومونتاژ در فتوشاپ

آموزش از نحوه برش و انواع سِلکت که یکی از اصلی‌ترین و اولیه‌ترین اصول ساخت یک اثر فتومونتاژ است، آغاز می‌شود؛ به مبحث نور و مچ کردن انواع آن می‌پردازد؛ بحث رنگ و تنظیمات مربوط به آن قبل از ادیت و در هنگام ادیت تصاویر را بررسی می‌کند و فیلترها و ایجاد جلوه‌های بصری ویژه با استفاده از ابزارهای مختلف در نرم‌افزار فتوشاپ را آموزش می‌دهد.

فتومونتاژ

صمد قربان زاده

صمد قربان زاده دانش‌آموخته گرافیگ از دانشگاه فردوسی مشهد و عکاسی از دانشگاه هنر تهران در مقطع کارشناسی ارشد است. او همچنین موفق به کسب کارشناس ارشد عکاسی (درجه دو هنری) از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز شده است.

از فعالیت‌های او در زمینه عکاسی می‌توان به حضور و کسب جوایز از جشنواره عکس کولا صربستان، مارماریس ترکیه، خیام ایران، سونی لندن، چانگ تایلند، تاشکند ازبکستان، لاگونای ایتالیا، دهلی هند، ریودوژانیروی برزیل، فتو ایمیشن بوسنی، دوسالانه عکس ایران، جشنواره تجسمی فجر و … و برپایی نمایشگاه عکس انفرادی و گروهی در گالری محسن، گالری لاله، گالری مهروا، گالری شماره شش، گالری سیحون، خانه هنرمندان و … اشاره کرد.

اینستاگرام صمد قربان زاده

در این ویدئو که به سفارش مجموعه گرافیک و خلاقیت توسط آقای صمد قربان زاده ضبط شده است معرفی مختصری در رابطه با مباحثی که قراره در این پکیج آموزشی تدریس بشه می پردازیم.

آموزش فتومونتاژ


بخشی از فایل آموزشی

*فایل بالا صرفا پیش نمایش آموزش می باشد و شما پس از دانلود فایل اصلی، آموزش کامل را دریافت خواهید کرد

خلاصه اطلاعات فایل آموزشی:

  • مدرس: صمد قربان زاده
  • زمان آموزش: 21 دقیقه
  • محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی
  • تاریخ انتشار: سه‌شنبه 30 دی 1399
  • حجم فایل: 36 مگابایت
سطح آموزشی چهار ستاره
سطح آموزش