x

آموزش مقدماتی فتوشاپ

قسمت شانزدهم

بازدید: 3170 یکشنبه 01 بهمن 1402
فتوشاپ

فتوشاپ
بی شک قوی ترین و قدرتمندترین نرم افزار ویرایش تصاویر در دنیای گرافیک نرم افزار فتوشاپ می باشد که یکی از محبوب ترین نرم افزارهای شرکت ادوبی می باشد که کاربردهای فراوان و وسیعی دارد. دامنه استفاده از این نرم افزار جادویی به قدری وسیع و گسترده ست که فرقی نمی کند شما یک عکاس باشید،یک طراح گرافیک،یک معمار یا طراح دیجیتال امروزه هرکس که با دنیای دیجیتال و کامپیوتر سروکار دارد حداقل یکبار به فتوشاپ نیازمند شده است.
چرا باید فتوشاپ یاد بگیریم؟
امروزه در بازار کار مرتبط با فتوشاپ، حرفه ای بودن در این نرم افزار یک امتیاز برای افراد جویای کار محسوب میشود و برای کارفرمایان بسیار مهم است که شما بر این نرم افزار تسلط کافی را داشته باشید.
کار کردن با فتوشاپ به دلیل داشتن ابزار گوناگون فرصت آزمون و خطا را در اختیار شما قرار میدهد و باعث افزایش خلاقیت شما میگردد. بنابراین اگر شغل و مهارت شما مرتبط با طراحی است، حتما فتوشاپ را فرا بگیرید و با تمرین مستمر سعی کنید حرفه ای شوید.
آموزش های آپدیت شده و جدید
ما در مجموعه گرافیک و خلاقیت همواره در تلاش هستیم با انتشار بهترین منابع داخلی در زمینه آموزش نرم افزارهای گرافیکی به علاقه مندان این حوزه به بهترین شکل ممکن کمک کنیم.طبق صحبتی که با مدرس خوبمون آقای علی نجات بخش عزیز داشتیم تصمیم گرفتیم یک دوره کامل آموزش مقدماتی فتوشاپ با آخرین ورژن(2021) را به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان آماده کنیم.
هدف از تهیه این دوره آموزشی کمک به دوستانی ست که در ابتدای مسیر هستند و قصد یادگیری این نرم افزار فوق العاده کاربردی را دارند و یا عزیزانی که قصد دارند با ویژگی های نسخه ی جدید فتوشاپ به صورت کامل آشنا بشن.
نکته مهم:
جهت دانلود ویدئو کامل این آموزش فقط کافیه در وب سایت ما ثبت نام کنید و از قسمت باکس پایین روی دکمه دانلود با لینک مستقیم کلیک کنید.جهت دیدن پیش نمایش ویدئو هم از قسمت پایین میتونین استفاده کنید.
اگه سوالی یا مشکلی داشتید حتما برای ما کامنت بذارین در اسرع وقت پاسخگو شما دوستان عزیز هستیم.


بخشی از فایل آموزشی

*فایل بالا صرفا پیش نمایش آموزش می باشد و شما پس از دانلود فایل اصلی، آموزش کامل را دریافت خواهید کرد

خلاصه اطلاعات فایل آموزشی:

  • مدرس: علی نجات بخش
  • زمان آموزش: 32 دقیقه
  • محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی
  • تاریخ انتشار: یکشنبه 01 بهمن 1402
  • حجم فایل: 209 مگابایت
سطح آموزشی سه ستاره
سطح آموزش