x

آموزش مباحث سه بعدی فتوشاپ

فصل اول

بازدید: 3398 یکشنبه 07 مرداد 1397
فتوشاپ

پکیجی با عنوان مباحث 3D در فتوشاپ توسط آقای بهمن رئوفی به سفارش مجموعه گرافیک و خلاقیت تهیه و تدوین شده است که به کاربری بخش سه بعدی فتوشاپ می پردازد که در سال های اخیر قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است.

در این پکیج صرفاً به مباحث سه بعدی فتوشاپ پرداخته شده است. گرچه برنامه فتوشاپ قابل قیاس با نرم افزارهای تخصصی این حوزه همچون C4D یا 3D max نیست اما ویژگی بسیار مثبتی که کار با نرم افزار فتوشاپ دارد این است که قابلیت های سه بعدی و دو بعدی را همزمان با هم خواهید داشت. نکته مثبت بعدی، استفاده آسان از این برنامه در مباحث سه بعدی هست که به شما اجازه می دهد به راحتی خلاقیت خود را به کار بگیرید.

پکیج اول از 6 ویدئو تشکیل شده است که در هر قسمت موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار میگیرد در اولین قسمت از این پکیج ارزشمند بعد از توضیحات اولیه در مورد دنیای سه بعدی فتوشاپ تنظیمات کارت گرافیک کامپیوتر خودمان را بررسی میکنیم تا تنظیمات دقیقی را برای استفاده هرچه بهتر از فتوشاپ داشته باشیم.

سه بعدی فتوشاپ

بعد از انجام تنظیمات  مورد نظر برای کارت گرافیک با ایجاد یک سند جدید یک آبجکت سه بعدی را ایجاد میکنیم و لایه های مورد نظر آن لایه را بررسی کرده و به توضیح هرکدام می پردازیم.

پکیج سه بعدی فتوشاپ

در قسمت دوم از پکیج اول آموزش سه بعدی فتوشاپ به بحث دفورمیشین برپایه اکستروت میپردازیم و تنظیمات مدل سازی را به صورت کامل بررسی میکنیم.

فتوشاپ سه بعدی

بعد از یادگیری نکات مربوط به دفورمیشن یک آبجکت و بررسی جزئیات و تنطیمات دقیق مربوط به مدل سازی  در ویدئو سوم سراغ Bevel می رویم و تنظیمات مربوط به آن را به طور دقیق بررسی و نکات مربوط به جزئیات آن را باهم یاد میگیریم ،با استفاده از این ویژگی میتوانیم متن ها و آبجکت های سه بعدی جالب و خلاقانه ی زیبایی خلق کنیم که در زیبایی کار ما تاثیر زیادی دارد.

در قسمت چهارم از پکیج اول آموزش توانمندی سه بعدی فتوشاپ در مورد تکینک های Extrusion صحبت میکنیم  و نکات مربوط آن را به طور کامل بررسی میکنیم.

در پنجمین قسمت از ویدئوهای مربوط به پکیج اول آموزش توانمندی های سه بعدی فتوشاپ و با بررسی چندین مثال تکنیک های مربوط به مدلسازی را به صورت کامل بررسی میکنیم.

در ششمین قسمت از پکیج اول آموزش توانمندی های سه بعدی فتوشاپ نکات مربوط به مدلسازی را با جزئیات بیشتری از جمله مدل سازی بر اساس نقشه های نوری (z-depth) و روش های خلاقانه ای که خاص نرم افزار فتوشاپ است مورد بررسی قرار میدهیم و همه جزئیات را به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار میدهیم.

بعد از بررسی نکات گفته شده در 6 ویدئو پکیج اول شما به راحتی قادر به مدل سازی پیشرفته با برنامه فتوشاپ خوهید بود  و  بحث مدل سازی در دنیای سه بعدی فتوشاپ به اتمام می رسد و در فصل بعدی یعنی فصل دوم از پکیج آموزش توانمندی سه بعدی فتوشاپ در ادامه مباحث گفته شده بحث متریال را باهم بررسی میکنیم.

مقایسه تصاویر قبل و بعد از ویرایش

آموزش  مباحث سه بعدی فتوشاپ آموزش  مباحث سه بعدی فتوشاپ

بخشی از فایل آموزشی

*فایل بالا صرفا پیش نمایش آموزش می باشد و شما پس از دانلود فایل اصلی، آموزش کامل را دریافت خواهید کرد

خلاصه اطلاعات فایل آموزشی:

  • مدرس: بهمن رئوفی
  • زمان آموزش: 3 ساعت
  • محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی
  • تاریخ انتشار: یکشنبه 07 مرداد 1397
  • حجم فایل: 2 گیگ
سطح آموزشی پنج ستاره
سطح آموزش