x

آموزش مباحث سه بعدی فتوشاپ

فصل دوم

بازدید: 2902 دو‌شنبه 08 مرداد 1397
فتوشاپ

پکیجی با عنوان مباحث 3D در فتوشاپ توسط آقای بهمن رئوفی به سفارش مجموعه گرافیک و خلاقیت تهیه و تدوین شده است که به کاربری بخش سه بعدی فتوشاپ می پردازد که در سال های اخیر قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است.

در این پکیج صرفاً به مباحث سه بعدی فتوشاپ پرداخته شده است. گرچه برنامه فتوشاپ قابل قیاس با نرم افزارهای تخصصی این حوزه همچون C4D یا 3D max نیست اما ویژگی بسیار مثبتی که کار با نرم افزار فتوشاپ دارد این است که قابلیت های سه بعدی و دو بعدی را همزمان با هم خواهید داشت. نکته مثبت بعدی، استفاده آسان از این برنامه در مباحث سه بعدی هست که به شما اجازه می دهد به راحتی خلاقیت خود را به کار بگیرید.

پکیج اول از 6 ویدئو تشکیل شده بود که در آن مباحث مدل سازی در دنیای سه بعدی فتوشاپ به صورت کامل و مفصل مورد بررسی قرار گرفت در پکیج دوم در ادامه مباحث قبلی بحث متریال را باهم به صورت کامل و مفصل بررسی میکنیم.

در ویدئو هفتم یعنی اولین ویدئو از پکیج دوم آموزش مباحث سه بعدی فتوشاپ شیوه های ساخت متریال در در دنیای سه بعدی فتوشاپ را باهم بررسی میکنیم و مقدمات آن را باهم یاد میگیریم.

آموزش سه بعدی فتوشاپ - متریال

بعد از یادگیری نکات اولیه در ویدئو هشتم یعنی دومین ویدئو از پکیج دوم آموزش توانمندی های سه بعدی فتوشاپ در ادامه مباحث گفته شده در ویدئو قبل Reflection و Ravens را به طور کامل بررسی و جزئیات آن را باهم یادمیگیریم.

آموزش سه بعدی فتوشاپ - متریال

بعد از مرور دو ویدئو قبلی و یادگیری نکاتی در رابطه با ساخت متریال در دنیای سه بعدی فتوشاپ در ویدئو نهم یعنی سومین ویدئو از پکیج دوم آموزش توانمندی های سه بعدی فتوشاپ با کمک نکاتی که در ویدئوهای قبلی در رابطه با خواص متریال یاد گرفتیم یک کار ساده گرافیکی خوب را باهم انجام میدهیم.

آموزش سه بعدی فتوشاپ - متریال

در ویدئو دهم یعنی چهارمین ویدئو از پکیج دوم آموزش توانمندی های دنیای سه بعدی فتوشاپ خواص متریال هایی که در ویدئوهایی قبلی صحبت نشد مثل اپاسیتی و... به صورت کامل صحبت می شود.

آموزش سه بعدی فتوشاپ - متریال

در ویدئو یازدهم یعنی ویدئو پنجم و آخرین ویدئو از پکیج دوم آموزش توانمندی های سه بعدی فتوشاپ مبحث ایلومینیشن به صورت کامل و دقیق بررسی می شود و نکات باقی مانده از بحث متریال در سه بعدی فتوشاپ به صورت کامل و مفصل بررسی می شود.

آموزش سه بعدی فتوشاپ - متریال

در پایان پکیج دوم مبحث متریال را به صورت کامل و مفصل بررسی کردیم و ادامه مباحث باقی مانده از بحث نور و... در پکیج سوم منتشر می شود و در واقع پکیج سوم تکمیل کننده مباحث آموزش سه بعدی فتوشاپ و پکیج پایانی آموزش مباحث سه بعدی فتوشاپ می باشد.


بخشی از فایل آموزشی

*فایل بالا صرفا پیش نمایش آموزش می باشد و شما پس از دانلود فایل اصلی، آموزش کامل را دریافت خواهید کرد

خلاصه اطلاعات فایل آموزشی:

  • مدرس: بهمن رئوفی
  • زمان آموزش: 2 ساعت و 38 دقیقه
  • محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی
  • تاریخ انتشار: دو‌شنبه 08 مرداد 1397
  • حجم فایل: 1 گیگ
سطح آموزشی پنج ستاره
سطح آموزش