x

آموزش مقدماتی ایلوستریتور

قسمت ششم

بازدید: 9161 سه‌شنبه 10 فروردین 1400
فتوشاپ

ایلوستریتور نرم‌افزار موردعلاقه طراحان گرافیک برای طراحی حرفه‌ای انواع فونت، لوگو، ست اداری، اینفوگرافیک، نمودار، دیاگرام، کاراکتر تبلیغاتی و …. هست و اساساً چون کارکردن با آن سخت‌تر از نرم‌افزار فتوشاپ هست افراد کمتری با آن آشنایی دارند. اما همان‌طور که گفته شد طراحان گرافیک حرفه‌ای به‌طور کامل با این نرم‌افزار آشنایی دارند و با استفاده از این برنامه یا استفاده ترکیبی از ایلوستریتور و فتوشاپ می‌توانند آثار تأثیرگذار و حرفه‌ای را خلق نمایند.

در ویدئویی قبلی در مورد مباحث مربوط به انتخاب پرداختیم و نکات مربوط به آن توضیح داده شد وبعد از آن دو مبحث ساخت سند جدید و تنظیمات آن و ساخت یک فایل در ایلوستریتور را به صورت کامل توضیح دادیم  ادامه  مباحث تکمیلی در زمینه سیو کردن و مباحث مقدماتی آن را باهم بررسی کردیم در این ویدئودر مورد پنل های ایلوستریتور و کاربردهای آن به صورت کامل توضیح میدهیم.

در مجموعه گرافیک و خلاقیت آموزش مقدماتی نرم افزار خوب و کاربردی ایلوستریتور را برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا با قسمت های مختلف این نرم افزار به صورت کاملا اصولی آشنا شوید در این پست ششمین قسمت از آموزش های مقدماتی ایلوستریتور را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش مقدماتی ایلوستریتور


بخشی از فایل آموزشی

*فایل بالا صرفا پیش نمایش آموزش می باشد و شما پس از دانلود فایل اصلی، آموزش کامل را دریافت خواهید کرد

خلاصه اطلاعات فایل آموزشی:

  • زمان آموزش: 24 دقیقه
  • محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی
  • تاریخ انتشار: سه‌شنبه 10 فروردین 1400
  • حجم فایل: 30 مگابایت
سطح آموزشی سه ستاره
سطح آموزش