x

آموزش مقدماتی فتوشاپ

جلسه پنجم

بازدید: 3299 جمعه 16 شهریور 1397
فتوشاپ

نرم افزارهای زیادی برای ویرایش عکس وجود دارد. اما معروفترین نرم افزار ویرایش عکس فتوشاپ است که اکثر کاربران نام آن را شنیده یا با آن کار کرده اند.
 قابلیت های فتوشاپ بسیار گسترده بوده و کار حرفه ای با آن نیازمند آموزش های تخصصی است. اما با آموزش مقدماتی نیز میتوانید به صورت آماتور از این نرم افزار برای ویرایش های ساده روی تصاویر استفاده کنید. در ادامه مطلب آموزش مقدماتی فتوشاپ را ارائه خواهیم کرد.
 فتوشاپ معروف ترین نرم افزار تولیدی کمپانی بزرگ Adobe است. شرکتی بسیار قدرتمند که بعد از مایکروسافت دومین شرکت نرم افزاری دنیای رایانه به شمار می رود. قدرت Adobe بر هیچ کس پوشیده نیست، این کمپانی چندین سال است که با کنار زدن رقبا بر بلندای گرافیک رایانه ای ایستاده است.
 در مورد این که چرا فتوشاپ این همه معروف و محبوب است دلایل متعددی را می توان برشمرد. استفاده آسان که مهم ترین دلیل استفاده است. افکت ها و براش های بسیار زیاد و متنوع، پشتیبانی تقریبا همه فرمت های تصویری، نقاشی آسان، تفکیک رنگ ها، امکانات فوق العاده همگی بخشی از توانایی های PhotoShop هستند. در این پست جلسه پنجم از آموزش مقدماتی فتوشاپ توسط آقای بهمن رئوفی را برای شما آماده کرده ایم


بخشی از فایل آموزشی

*فایل بالا صرفا پیش نمایش آموزش می باشد و شما پس از دانلود فایل اصلی، آموزش کامل را دریافت خواهید کرد

خلاصه اطلاعات فایل آموزشی:

  • مدرس: بهمن رئوفی
  • زمان آموزش: 27 دقیقه
  • محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی
  • تاریخ انتشار: جمعه 16 شهریور 1397
  • حجم فایل: 100مگابایت
سطح آموزشی یک ستاره
سطح آموزش