x

تنظیم رنگ و کیفیت تصاویر

در فتوشاپ

بازدید: 5540 چهار‌شنبه 14 فروردین 1398
فتوشاپ

ویرایش تصاویر در فتوشاپ یکی از مهم ترین و پرکاربردی ترین موضوعاتی می باشد که همه کسانی که با فتوشاپ سروکار دارند باهاش مواجه هستند اینکه چه نوع ویرایشی انجام بدهیم تا نتیجه کار حرفه ای و جالب باشه اهمیت زیادی دارد در این آموزش نحوه ی تنظیم رنگ و بهبود کیفیت تصاویر را به صورت حرفه ای بررسی میکنیم.

در این آموزش که از چهار بخش تشکیل شده است در بخش اول نکاتی را دررابطه با تنظیم رنگ و کنتراست تصاویر باهم یاد میگیریم و در ادامه از منوی Image> Adjustments> Vibrance نکات مربوط به ویرایش تصاویر از این منو را باهم بررسی میکنیم در بخش سوم از نوار منو وارد قسمت Image> Adjustments> Color / Saturation می شویم و تغییرات رنگی در تصاویر با استفاده از این منو را به صورت کامل بررسی میکنیم و در بخش پایانی یک لایه تنظیم به تصویر مورد نظر اضافه میکنیم لایه های تنظیم به شما انعطاف پذیری ویرایش را می دهد. آنها به شما اجازه می دهند دوباره تنظیمات تصویری را که انجام داده اید ویرایش کرده و تصویر اصلی خود را از تغییرات مستقیم محافظت کنید. یک لایه تنظیم سیاه و سفید را امتحان کنید تا احساس لایه کار را تنظیم کنید. در این ویدئو سعی می شود تا نکات خوبی را در رابطه با ویرایش حرفه ای تصاویر باهم بررسی کنیم تا با استفاده از این نکات در ویرایش تصاویر خودتان به نتایج خوبی برسید.

این آموزش ویدئویی به صورت اختصاصی توسط مجموعه گرافیک و خلاقیت برای شما عزیزان آماده شده است منتظر نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز هستیم.

ویرایش تصاویر در فتوشاپ


بخشی از فایل آموزشی

*فایل بالا صرفا پیش نمایش آموزش می باشد و شما پس از دانلود فایل اصلی، آموزش کامل را دریافت خواهید کرد

خلاصه اطلاعات فایل آموزشی:

  • زمان آموزش: 23 دقیقه
  • محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی + فایلهای تمرین
  • تاریخ انتشار: چهار‌شنبه 14 فروردین 1398
  • حجم فایل: 96 مگابایت
سطح آموزشی سه ستاره
سطح آموزش