x

6 آموزش رتوش پرتره

در فتوشاپ

بازدید: 5525 یکشنبه 10 دی 1396
فتوشاپ

با پکیج آموزش رتوش پرتره در فتوشاپ، مجموعه ای تازه از تنظیمات و ابزارها را یاد بگیرید.

در این پکیج آموزشی، علاوه بر یاد گرفتن 6 آموزش رتوش به سبکی فوق العاده آسان ، بسیاری از نکاتی که تا به حال نمی دانستید را نیز فرا میگیرید. کار کردن حرفه ای با تنظیمات نور و رنگ در فتوشاپ، اصلاح نویز تصاویر، برطرف کردن مشکلات صورت و پوست ، و حتی تکنیک های تغییر زمینه تصویر!

این پکیج ، شامل 5 ساعت و نیم ویدیوی آموزشی به زبان فارسی هست که به صورت روان و ساده ، تمامی مراحل، ابزارها ها و تنظیمات را توضیح می دهد. بعد از خریداری این پکیج، یک دی وی دی حاوی ویدیوها با کیفیت HD همراه با فایل های تمرین در اختیار شما قرار می گیرد. که می توانید بعد از یادگیری آموزش ها ، سایر تصاویر و پروژه های خود را هم به شیوه ای مدرن و حرفه ای رتوش کنید.

از این تکنیک ها می توانید برای ساخت پوستر، تصویر جلد مجله، عکس پروفایل حرفه ای و ... استفاده کنید و تبدیل به یکی از کاربران حرفه ای در فتوشاپ شوید.

هر آموزش با بخش رتوش صورت و چهره مدل ها شروع می شود، با تغییرات نور و رنگ ادامه پیدا می کند و در نهایت افکت ها و ترفند هایی بسته به هر مدل ارائه می شود که کار نهایی شما را بسیار زیبا تر جلوه خواهد داد.

البته از دستوراتی که در این پکیج آموزش داده می شود، می توان در سایر پروژه ها هم استفاده کرد و فقط محدود به رتوش و افکت پرتره نمی شود. نحوه کار صحیح با هیستوگرام ، با ابزارهای تنظیم نور و کانال های نوری مانند Levels و Curves ، ابزارهای تغییر رنگ و غلظت تصاویر مانند Color balance  یا Camera raw filter و حتی تکنیک های استفاده از HDR Toning را هم در این ویدیو ها خواهید آموخت.


مقایسه تصاویر قبل و بعد از ویرایش

6 آموزش رتوش پرتره 6 آموزش رتوش پرتره

بخشی از فایل آموزشی

*فایل بالا صرفا پیش نمایش آموزش می باشد و شما پس از دانلود فایل اصلی، آموزش کامل را دریافت خواهید کرد

خلاصه اطلاعات فایل آموزشی:

  • زمان آموزش: 5 ساعت و 30 دقیقه
  • محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی + فایلهای تمرین
  • تاریخ انتشار: یکشنبه 10 دی 1396
  • حجم فایل: 1900 مگابایت
سطح آموزشی پنج ستاره
سطح آموزش
نظرات
زهرا رحیمی مهرنیا: 1398/04/29 - 13:45

فایل دوم و سوم رو چطوری باز کنم؟